Морський Дім – надійний партнер успіху закладів HoReCa

Морський Дім – надійний партнер успіху закладів HoReCa

З моменту свого заснування, з 1997 року, компанія «Морський Дім» стала ключовим гравцем на ринку постачання професійних продуктів для закладів HoReCa в Україні. Завдяки багаторічному досвіду та широкому асортименту продукції, «Морський Дім» допомагає ресторанам створювати унікальні страви з автентичним смаком та є надійним партером для багатьох українських закладів. 

Ресторан Євразія

Одним із наших найтриваліших і найуспішніших партнерств є співпраця з мережею ресторанів «Євразія», яка триває вже понад 15 років. «Євразія» відома своїм широким вибором страв японської та європейської кухні. Це відомий, успішний ресторан, про який знає, напевно, кожен українець. Заклад постійно вражає гостей новими смаками та інноваційними рішеннями. Безумовно, успіх такого ресторану – це результат злагодженої роботи усієї команди. Важливо все: цікаве та смачне меню, чудова подача страв, високий рівень обслуговування, маркетингове позиціонування, якість продуктів тощо. А останнє не можливо без надійних партнерів у постачанні. «Морський Дім» пишається тим, що є частиною цієї історії успіху «Євразії».

Довіра та партнерство, що перевірені роками

За словами Валерія Шарова, бренд-шефа «Євразії», співпраця з «Морським Домом» є невід'ємною частиною успішної діяльності мережі: «Асортимент азійських продуктів, який постачає «Морський Дім», є незамінним для нашого меню. Гості «Євразії» завжди очікують на найвищу якість страв східної кухні, і саме надійні партнери допомагають нам задовольняти ці очікування».

Морський Дім постачальник для мережі ресторанів Євразія

У портфелі «Морського Дому» представлені світові бренди, такі як Yamasa, Lee Kum Kee, Kara, Aroy-D та інші. Ці продукти є основою багатьох страв, які стали фірмовими у «Євразії». Але партнерство виходить за межі простого постачання інгредієнтів. Надзвичайно важливі взаємна підтримка і спільне прагнення до вдосконалення.

Пошук взаємовигідних рішень для розвитку ресторанів у будь-яких умовах

Попри всі виклики сьогодення, які стоять перед ресторанним бізнесом, «Морський Дім» продовжує забезпечувати своїх партнерів необхідними інгредієнтами і консалтинговою підтримкою. Ілля Червенко, бренд-шеф «Морського Дому», підкреслює: «Наша команда завжди відкрита для діалогу і підтримки своїх партнерів. Ми не лише постачаємо продукцію, а й надаємо експертні поради щодо інтеграції азійських смаків у меню закладу, допомагаючи ресторанам адаптувати ці страви під смаки української аудиторії». Співпраця з такими ресторанами як «Євразія», є свідченням того, як важливо мати надійного партнера, який допоможе рухатися вперед. Це партнерство – більше, ніж просто бізнес-відносини, воно базується на взаємній довірі та спільній меті – створювати неперевершені страви, які подобаються гостям»

Ілля Червенко - бренд-шеф ГК

Ми, в «Морському Домі», пишаємося нашою значимістю у підтримці успіху закладів HoReCa України. Продовжуючи розвиватися, наша компанія завжди готова до нових викликів і можливостей, що дозволяють виводити українську гастрономію на новий рівень.

Долучайтесь й ви до партнерства з “Морським Домом”! Впевнені, разом – ми обов’язкова досягнемо найвищих висот.

Поділитися в соц. мережі: