Історія
Історія Lee Kum Kee розпочинається на півдні Китаю у 1888 році з винаходу ресторатором Лі Кум Шеном устричного соусу. Саме ця подія стала поштовхом для створення компанії.
Місія та пріоритети компанії
Основні пріоритети Lee Kum Kee - якість продукції та довіра споживачів.
Місія Lee Kum Kee - глобальне поширення знань про китайську кухню і популяризація принципів здорового харчування.
Представленість
Lee Kum Kee відома далеко за межами Китаю, а продукцію компанії можна знайти в більш як у 100 країнах світу. Кількість виробничих потужностей виросла в декілька разів, на даний момент їх п’ять: у Гонконзі, Китаї, Малайзії, США та Лос-Анджелесі.
Ассортимент
Широкий вибір традиційних і сучасних китайських соусів Lee Kum Kee – справжня знахідка для професіональних кухарів. Готові соуси скорочують кількість процесів для виготовлення страв, але при цьому їх якість лишається незмінною.
В асортименті компанії близько 200 найменувань соусів: соєвий соус Lee Kum Kee, хойсін, сливовий, теріякі, shar siu, перцевий, універсальні маринади для приготування страв з м'яса та курки, соуси на основі перцю чилі чи часника та інші соуси Lee Kum Kee.
Lee Kum Kee - еталон устричного соусу
Соус устричний Lee Kum Kee - продукт-флагман і лідер серед устричних соусів інших виробників. У його складі використовується устричний екстракт, приготований із відбірних устриць, а дотримання традиційної рецептури приготування гарантує аутентичний смак соусу.
Якість продукції
На виробництвах компанії використовуються виключно якісні інгредієнти, а строгий контроль за дотриманням міжнародних стандартів ведеться на всіх етапах виготовлення продукції.