Щороку в багатьох країнах світу проходить виставка продуктів харчування під назвою WorldFood. І Україна не виняток. 23-25 жовтня 2018 року пройшла 21-а виставка у Києві, де зібралося близько 300 гравців ринку retail України.
Ми, Група компаній «Морской дом», не могли пропустити таку подію. Сучасний український споживач вже почав розбиратися в особливостях різних кухонь світу, їх інгредієнтів і почав експериментувати у себе вдома. Тому ми активно просуваємо на ринок інгредієнти, страви і напої японської та паназіатскої кухні. На виставці ми представили топові наші продукти провідних світових брендів: Lee Kum Kee, Huy Fong, Yamasa, JS, Foco, OKF та інші. Особливу увагу ми приділили гарячого тренду – мексиканській продукції тм El Sabor. Концепція нашої участі була побудована на темі «Кухні світу у вашому супермаркеті», де ми показали, які інгредієнти ми можемо надати для японської, китайської, тайської, в'єтнамської, мексиканської кухні та інших. Така розстановка продукції на полицях зараз дуже популярна у всьому світі, тому ми хотіли показати, як це можна організувати у нас.
В рамках виставки була організована Алея Новинок, де ми представили:
- Безглютеновий соєвий соус Tamari тм Yamasa;
- Напої з натуральним алое тм OKF;
- Чипси норі з прошарком із слайсів мигдалю тм Kwang;
- Кукурудзяні чипси начос і дип-соуси до них тм El Sabor;
- Гострий соус шрірача тм Huy Fong.
Це були три насичені і продуктивні дні.