Щороку в Києві проходить наймасштабніша виставка готельно-ресторанного бізнесу – Forech. З 13 по 15 листопада 2018 року тисячі рестораторів, шеф-кухарів і готельєрів з усієї України відвідали головну профільну подію України.
Ми, Група компаній «Морской дом», також щороку беремо участь у даному заході. Цього року ми вирішили представити кулінарні тренди, які існують зараз в світі, і які ми привозимо в Україну.
Серед основних трендів ми виділили:
- Тренд авокадо. Фрукт, від якого шаленіє увесь світ.
- Тренд шрірачі. Гострий соус з ферментованого перцю чилі – те, що надає будь-якій страві яскравих фарб і вражаючих смакових відчуттів.
- Тренд ТЕХ-МЕХ. Кухня Техасу і Мексики тепер і в Україні – не упустіть нагоду бути «на хвилі».
- Тренд супу рамен. Популярність японської кухні не обмежується одними лише суші і ролами. Справжній бум викликав традиційний суп рамен.
- Тренд устричного соусу. Якщо соєвий соус вже навчилися застосовувати до різних продуктів різних кухонь, то тепер настав час устричного соусу. Він так само є універсальним соусом, проте володіє більш складним глибоким смаком і ароматом.
- Тренд булочок бао. Повітряні ніжні парові булочки бао – це те, що полонило весь світ.
- Тренд finger foods. Finger foods – це не тільки історія кейтерингу або вуличної їжі. У будь-якому закладі будь-якого сегмента повинні бути позиції, які відповідають цьому тренду. Темп життя диктує свої правила і їм варто підкоритися.
- Тренд кольорової їжі. Їжа чорного кольору вже нікого не дивує. А як на рахунок рожевого? Тренд прийшов до нас з Японії і ми дуже раді йому, адже це яскраво і барвисто!
- Тренд напоїв з алое. Алое – рослина, з якої виготовляють багато усіляких продуктів, що відповідають напрямку здорового і правильного харчування. А напої – це те, що може бути завжди «під рукою».
- Тренд продуктів з кокосів. Кокос – це не тільки смачно, а це ще й корисно. Говорячи про правильне харчування, ми не можемо не сказати про перехід на їжу рослинного походження. Кокосове молоко і вершки, наприклад, прекрасно замінять коров'яче. А ще кокосове молоко є незамінним складником багатьох азіатських страв, які зараз такі популярні.
- Тренд безглютенових продуктів. Про глютен говорять останні кілька років, тому ресторани почали активно вводити у меню страви, які не мають у своєму складі глютен, адже на це тепер є величезний попит. А наш безглютеновий соєвий соус Yamasa стане незамінним інгредієнтом у їх приготуванні.
Слідуйте трендам разом з нами і успіх вам посміхнеться!