Mizkan
Mizkan

Mizkan

Mizkan – всесвітньо відомий виробник соусів і приправ для суші


Історія

Історія компанії  розпочалася у 1804 році з ідеї Matazaemon Nakano використовувати для виготовлення оцту осад у саке. Отриманий оцет так вразив відомого у той час кухара  Yohei Hanaya, що він почав використовувати його в якості рисової заправки для нового виду суші – нігірі-суші. Минуло вже понад два століття, а Mizkan продовжує створювати кращий у світі рисовий оцет, використовуючи при цьому традиційну рецептуру та високотехнологічне обладнання.

Цінності та місія

Діяльність Mizkan будується на двох головних принципах – забезпечення споживачів продукцією найвищої якості, постійна розробка і впровадження у життя інноваційних рішень.

В основі ідеї логотипу Mizkan – фамільний герб сім’ї Nakano. Три лінії символізують аромат, смак і консистенцію. Саме баланс цих трьох характеристик можна прослідкувати у кожному виробленому продукті. 

Дослідницька робота

Особливість компанії – наявність власного науково-дослідницького інституту, який перший у світі провів дослідження оцтовокислих бактерій. Інститут прагне стати провідним у світі дослідницьким центром технології ферментації. Він проводить ретельну експертизу усієї продукції компанії, що дозволяє контролювати та підтримувати її стабільно високу якість. 

Асортимент

Продукція компанії відкриває великі можливості для приготування кращих страв японської кухні та розробки власних рецептур. Mizkan, окрім рисового оцту, пропонує різноманітні соуси і заправки.