Lee Kum Kee

Lee Kum Kee

Lee Kum Kee – багатовікова історія справжньої якості.

Історія Lee Kum Kee розпочинається на півдні Китаю у 1888 році з винаходу ресторатором Лі Кум Шеном устричного соусу. Саме ця подія стала поштовхом для створення компанії. 


Місія та пріоритети компанії

Основні пріоритети  Lee Kum Kee – якість продукції та довіра споживачів.

Місія Lee Kum Kee – глобальне поширення знань про китайську кухню і популяризація принципів здорового харчування.


Представленість

Lee Kum Kee відома далеко за межами Китаю, а продукцію компанії можна знайти в більш як у 100 країнах світу. Кількість виробничих потужностей виросла в декілька разів, на даний момент їх п’ять: у Гонконзі, Китаї, Малайзії, США та Лос-Анджелесі. 


Ассортимент

Широкий вибір традиційних і сучасних китайських соусів Lee Kum Kee – справжня знахідка для професіональних кухарів. Готові соуси скорочують кількість процесів для виготовлення страв, але при цьому їх якість лишається незмінною.

В асортименті компанії близько 200 найменувань соусів: соєвий соус Lee Kum Kee, хойсін, сливовий, теріякі, shar siu, перцевий, універсальні маринади для приготування страв з м'яса та курки, соуси на основі перцю чилі чи часника та інші соуси Lee Kum Kee. 


Lee Kum Kee – еталон устричного соусу

Соус устричний Lee Kum Kee – продукт-флагман і лідер серед устричних соусів інших виробників. У його складі використовується устричний екстракт, приготований із відбірних устриць, а дотримання традиційної рецептури приготування гарантує аутентичний смак соусу.


Якість продукції

На виробництвах компанії використовуються виключно якісні інгредієнти, а строгий контроль за дотриманням міжнародних стандартів ведеться на всіх етапах виготовлення продукції.