Компанія Морской Дом часто підтримує різні креативні кулінарні проекти. Так нещодавно, 9 червня, компанія виступила партнером проекту Chef-Chef Local + Азія. Майстер-клас для шеф-кухарів, кухарів і власників ресторанного бізнесу був організований компанією Hoteliero з метою показати учасникам, які інгредієнти для приготування страв країн Азії можливо відтворити в Україні, які можливо замінити локальним продуктом, а які необхідно імпортувати.

Бренд-шеф компанії Морской Дом Ілля Червенко у рамках цього заходу виступив з докладом «Як змінюється смак у різних регіонах Азії? Основні смаки , на яких тримається кухня Азії (кисле, гостре, солодке, солоне та умамі). Чому саме вони?». Ілля розглянув основні кухні, які найбільше представлені у різних містах України – Японію, Китай і Таїланд. Були висвітлені основні особливості, інгредієнти та страви цих країн. Розказуючи про кожну кухню, бренд-шеф знайомив усіх присутніх з тими продуктами та брендами, які ексклюзивно імпортуються компанією Морской Дом з Азії. Продукти тм Aroy D, Lee Kum Kee, Somi Foods, Cholimex адаптовані під смаки європейців, проте можуть відтворити аутентичні смаки кожної страви.

Важливим моментом у доповідях інших спікерів було те, що вони наголошували, що при використанні імпортованих продуктів важливо обирати надійного постачальника, у портфелі якого є якісні та відповідні інгредієнти для тієї чи іншої страви.

Ще раз дякуємо організаторам за можливість бути частиною таких корисних проектів, які розвивають український ресторанний бізнес.

Поділитися в соц. мережі: