Популярність азіатської кухні в Україні активно набирає обертів. А, як ви знаєте, попит породжує пропозицію, тому ринок азіатських продуктів стрімко розширюється. Одна з кращих пропозицій не тільки в Україні, але і у всьому світі – є продукція ТМ «Lee Kum Kee». Чому? Компанія «Морський Дім» розібралася в цьому питанні і виділила 9 головних причин, чому варто обрати продукцію саме цього бренду:

1. Якість соусів та олій не залежить від партії. Ви завжди отримуєте один й той самий продукт – смак, колір і аромат є постійними.

2. Неможливо зіпсувати страву, додавши більше соусу, аніж ви планували. Соуси настільки збалансовані, що навіть велика його кількість аж ніяк не погіршить смак готової страви. Більше того – зробить її ще смачнішою.

3. Попередній пункт також свідчить про те, що соусом може користуватися будь-хто. Не важливо – ви професійний кухар або готуєте для себе вдома. Соус сам зробить свою справу.

4. Уся продукція доведена до смаку. Кожен соус або олія може використовуватися як самостійно, так і у міксі з іншими.

5. Баланс усіх інгредієнтів робить соус адаптованим під гастрономічні вподобання європейців. Проте, вони здатні надати будь-якій страві автентичності азіатського смаку.

6. Лінійка продукції досить широка, тому ви з легкістю знайдте необхідний соус для будь-якої потреби:

  • для смаження, запікання, маринування, як дип або ж як дрессинг для салатів та гарнірів;
  • до м’яса, птиці, овочів, риби, морепродуктів тощо;
  • соуси можуть вживати вегетаріанці та вегани (існує також вегетаріанський варіант устричного соусу, який виготовляється на основі витяжки з грибів шиїтаке).

7. Навіть невелика кількість соусу може повністю змінити смак будь-якої страви.

8. Продукція виготовляється лише з відбірних і натуральних інгредієнтів: не містить барвників, консервантів та підсилювачів смаку.

9. Бренд визнаний не лише у Китаї, але і у всьому світі:

  • Устричний соус №1 у світі;
  • №1 серед усіх китайських соусів у Гонконзі;
  • Вибір Мішленівських кухарів;
  • Вибір світових мереж HoReCa, виробників продуктів харчування, супермаркетів, гіпермаркетів та авіакомпаній, серед яких: KFC, Burger King, Starbucks, Hilton, Hyatt, Metro Cash & Carry, Tesco, Real, Walmart, AirFrance, Air China, China Airlines, Nestle, Heintz та інших.
Поділитися в соц. мережі: